Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielno
|
Wysłany: Sob 14:38, 19 Kwi 2008 Temat postu: Amulety |
|
|
|
Oto magiczne amulety ze świata warhammer:
Amulet z trzykrotnie błogosławionej miedzi - obrażenia zadane niemagicznymi broniami zmniejszane są o 1 punkt. Osoba nosząca amulet otrzymuje również modyfikator +20% do testów zatrucia. Jeśli amulet zostanie zbliżony na odleglość 3 cm od źródła trucizny, zmieni kolor na zielony.
Amulet nieugiętości - ten amulet zwiększa Wt osoby, która go nosi do 7. Amuletu nie można zdjąć bez zabicia czy wręcz poćwiartowania osoby, która go nosi.
Amulet z zaklętego jadeitu - każdy, kto nosi ten amulet zyskuje moc regeneracji - taką, jaką posiadają trolle. Ta moc nie daje jednak możliwości hodowania sobie nowych kończyn, czy też przetrwania pechowych krytycznych trafień.
Amulet z węgla - ten amulet może zostać wykorzystany do przechowania trzech czarów Ognista Kula. Każy magik, zdolny do posługiwania się ognistą kulą, może naładować amulet rzucając po prostu jedną ognistą kulę w amulet za każdy "ładunek".
Amulet z żelaza - ten amulet nie może być używany przez magika lub inną istotę, posiadającą punkty magii. Może natomiast być wykorzystywany przez wszystkie inne istoty. Postać, która go nosi, otrzymuje modyfikator do testów magii, wynoszący +10%, +20% lub +30%, w zależności od mocy amuletu. Amulet może wznieść poziom testu powyżej 100, dzięki czemu bohater może stać się całkowicie odporny na większość magii.
Amulet z czystego srebra - amulet tego rodzaju daje całkowitą odporność na oddziaływania psychologiczne - jak strach czy groza - powodowane przez ożywieńców.
To były wszystkie magiczne amulety z księgi do pierwszej edycji. Macie może własne pomysły na rozbudowanie ich grona?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|